DE CE NU TREBUIE SĂ AI ÎNCREDERE ÎN MODULELE EXTERNE DE CREȘTERE A PUTERII (CHIP-BOX, RACE-CHIP BOX, ȘI ALTELE)?

Spre deosebire de reprogramarea fișierului ECU (în cadrul acestei proceduri sunt schimbate între 20 și 40 de parametri și hărți individuale), modulele externe de creștere a puterii funcționează ca emulatoare, modificând doar 5-7 parametri. Prin urmare, parametrii de ieșire în cazul utilizării unor astfel de module și dispozitive vor fi mai mici decât cei anunțați și așteptați, iar clientul va arunca pur și simplu banii pe fereastră.

CUM ÎMBUNĂTĂȚEȘTE OPTIMIZAREA FIȘIERULUI COMPORTAMENTUL AUTOMOBILULUI?

În cadrul procedurii de tuning de chip (optimizare a fișierului), sunt ajustați parametrii precum: hărți de combustibil, presiunea de supraalimentare, temperatura de supraalimentare, porțiunea dinamică de combustibil (prin modificarea comportamentului duzelor), injecție. De asemenea, Dieselok poate elimina și dezactiva la nivel software și fizic filtrul de particule (DPF), precum și supapa de recirculare a gazelor arse (EGR).

Astfel, după tuning-ul cipului, mașina ta devine mai dinamică, mai puternică și mai responsivă.

ACESTA AFECTEAZĂ GARANȚIA DE LA PRODUCĂTOR?

Echipamentul de diagnosticare al dealerului oficial nu „vede” modificările în fișierul ECU. Acest lucru se aplică tuning-ului de cip. În cazul în care ai probleme cu EGR sau DPF (filtru de particule), atunci este necesară intervenția fizică pentru a elimina aceste sisteme, ceea ce ar putea duce la pierderea garanției.

ESTE SIGUR PENTRU MAȘINA MEA?

Tuning-ul de cip realizat de Dieselok, în colaborare cu partenerii germani, respectă și se încadrează în parametrii admisibili și recomandați de către producător (creștere de putere). Fișierul este adaptat în funcție de caracteristicile specifice ale fiecărui vehicul, fără niciun efect negativ, spre deosebire de creșterea de putere pentru mașinile destinate competițiilor de circuit, în care se extrage totul din mașină pentru a atinge maximul și cel mai bun rezultat la linia de sosire. Tuning-ul de cip Dieselok este „civic”, adică destinat oamenilor obișnuiți și celor care utilizează zilnic mașina în scopuri personale.

DE CE PRODUCĂTORUL NU CREȘTE PUTEREA MAȘINII ÎN MOD NATIV?

Producătorii lansează mașini cu performanțe „standardizate”, fără a ține cont de specificul fiecărui piață și al fiecărei țări în ceea ce privește emisiile, condițiile climatice specifice, specificul fiecărui șofer în parte și altele.

Pe lângă acest lucru, problema scăderii intenționate a puterii este legată de abordarea de marketing: producătorul își asigură posibilitatea de a lansa: a. versiuni restilizate (restyling) cu o putere mai mare (cu același motor, turbină, duză) prin optimizarea fișierului din ECU; b. soluții pentru creșterea puterii contra cost (de exemplu, tuning-ul de cip în compania ABT pentru mașinile VAG costă de la 1800 de euro în sus).

CE GARANȚII OFERIȚI?

Dieselok oferă garanție pe viață pentru fișiere, adică compania vă asigură și este convinsă că mașina dvs. nu se va defecta din cauza programului optimizat utilizat de angajații săi.

CE ÎNSEAMNĂ „OPTIMIZAREA FIȘIERULUI ECU”?

Optimizarea constă în ajustarea parametrilor de comportament al mașinii în conformitate cu cerințele fiecărui client și creșterea puterii în limitele permise de către producător. În acest sens:

A. Tuning-ul de cip are loc (blocul este reprogramat) în decurs de o zi (citirea, ajustarea și scrierea fișierului);
B. Nu este nevoie să instalați pe mașină componente și echipamente suplimentare;
C. Cuplul devine mai uniform și mai mare;
D. Cuplul este ajustat în funcție de specificul cutiei de viteze a mașinii pentru a evita uzura excesivă;
E. Supraalimentarea și cantitatea de aer sunt optimizate;
F. Timpul de reacție este redus, asigurând o răspuns rapid;
G. Accelerarea este optimizată;
H. În orice moment, puteți reveni la fișierul original;
I. Computerul de bord afișează date corecte și precise privind consumul;
J. Funcțiile de antialunecare, controlul de croazieră și alte funcții servo rămân complet funcționale;
K. Există posibilitatea eliminării limitării electronice a vitezei.

OFRERIȚI UN PERIOADĂ DE TESTARE?

Dieselok oferă un termen de 14 zile (2 săptămâni) pentru testarea noii dumneavoastră reprogramări. În acest fel, puteți conduce mașina voastră „transformată” timp de două săptămâni, iar dacă nu sunteți mulțumit de comportamentul vehiculului, în această perioadă de două săptămâni, compania vă va reinstala programul original și vă va returna întreaga sumă de bani.

CUM RĂMÂNE CU ASIGURAREA ȘI AȘA MAI DEPARTE?

Nu există nicio problemă cu aceste două proceduri, deoarece procedura de creștere a puterii nu implică instalarea de echipamente suplimentare, astfel că aceasta nu este sancționată de lege și nu implică taxe suplimentare.

SUNTEȚI OBLIGAȚI SĂ PĂSTRAȚI O COPIE A FIȘIERULUI ORIGINAL?

Desigur. Toate fișierele originale sunt păstrate în arhiva Dieselok, astfel încât revenirea la programul original este posibilă în orice moment.